Festool Garantie Programma

BELANGRIJK: registreer uw Festool aankoop gratis voor garantie en hoge korting bij diefstal!

Beste klant,

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw Festool gereedschap!
Om er zeker van te zijn dat u garantie heeft op uw aankoop, willen wij u met deze brief op het belang van registreren wijzen.

Het merk Festool biedt de allerhoogste service dankzij het ´Festool Service All Inclusive programma´. Dit betekent dat u de eerste drie jaar na aankoop verzekerd bent van 100% garantie, ook op slijtageonderdelen. Daarbij geeft dit u ook de mogelijkheid om in het geval van diefstal een nieuwe machine van Festool aan te schaffen voor slechts € 100,- (excl. BTW). Zie voor alle overige voordelen binnen dit service programma: https://www.festool.nl/service/garantievoorwaarden.

Voorheen zorgden wij ervoor dat uw gereedschap geregistreerd werd bij Festool. Voor ons was dit een vanzelfsprekende service die wij onze klanten graag boden. Helaas heeft Festool vanaf 1 januari 2021 de registratievoorwaarden zo gewijzigd, dat het voor ons niet meer mogelijk is om deze persoonlijke service te kunnen verlenen.

Wij weten uit ervaring, dat het registreren vaak vergeten wordt. Dit vinden wij erg jammer, omdat u hierdoor vele garantievoordelen misloopt. Daarom willen wij u middels deze brief (nogmaals) herinneren aan de registratie van uw Festool gereedschap. Hieronder leggen wij uit hoe u dit eenvoudig en snel kunt doen.

Hoe gaat het registreren in zijn werk?

1. Ga naar de website van Festool: https://www.festool.nl
2. Klik op ‘service’. Vervolgens wordt onderstaand scherm zichtbaar (zie afbeelding).
3. Klik op ‘machine registreren’ onder de groene button. U wordt doorverwezen naar het inlogscherm van MyFestool voor registratie.
4. Log in met uw Festool-account en registreer uw Festool gereedschap volgens de instructies. U heeft hiervoor de aankoopfactuur en het serienummer van de Festoolmachine(s) nodig.
--> Let op: heeft u nog geen Festool account? Maak dan eerst een account aan. Zonder account is registratie van uw aankoop niet mogelijk.

Knipsel_1.PNG

Mocht u in de garantietermijn problemen ondervinden met uw Festool gereedschap, dan kunt u uiteraard bij ons terecht. Wij sturen het gereedschap voor garantie-aanvraag door naar Festool Nederland. Hierbij moet dan wel de bijbehorende factuur en het registratiebewijs aan ons overhandigd worden.
Voor meer informatie: https://www.festool.nl/service/garantievoorwaarden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met hartelijke groeten,

Heitbrink Nederland